Nedräkning.

18 Apr

Om en vecka och en dag sitter jag och min mor på ett flyg mot Turkiet.
Ska bli så jävla skönt bara att komma iväg till en annan plats för ett tag.

Jag tänker läsa massa böcker. Är det väl optimistiskt att räkna med en om dagen?
Iaf ska jag läsa klart Rosa, den farliga färgen, Just Kids, den där nya av Anna Jörgensdotter och en av de olästa av Joyce Carol Oates.

Jag har verkligen inte tänkt mig nåt annat än sola, bada, äta, dricka och läsa. Jag tycker det är en bra plan.

Nu ska jag till tant polisen och skaffa ett nytt pass och hoppas att det hinner komma innan jag åker. XD Alternativt att de inte är så hårda med giltigt sex månader efter hemresa-regeln. Det här med framförhållning alltså. Enda gången jag varit bra på det i samband med resa var när jag och Maria åkte till Japan. Dels för att det krävde mer planering och dels för att Maria är en hejare på sånt.

Kommentera

