Framtidstro.

4 Apr

Jag känner en sån pepp inför framtiden just nu.
Jag vet att jag i slutet av månaden kommer åka på en ren solsemester med mamma, jag vet att i september eller när nu Eito bestämmer sig för att turnera kommer jag och Maria åka till Japan och jag vet att jag kommer få betald semester då!

Sen så tror jag nästan att jag kommer styra siktet mot att bo i Japan igen inom en inte alltför avlägsen framtid.
Jag tänker kolla upp vilka möjligheter jag kan söka mig till vad gäller jobb sen får vi se om jag pluggar in språket ordentligt i Japan eller här hemma, jag ska iaf dit och bo igen.

Martin funderar på att göra sitt exarbete i Japan och då skulle vi kunna åka dit tillsammans. Problemet är bara att det är två år tills dess och det känns ju lite väl långt. Men vi får se.
Kanske är det bra att vänta så länge så hinner jag planera och få ihop idéerna om vad jag ska göra där.

Hur som helst så längtar jag till den där glimrande staden som är Tokyo.

Kommentera

