Dagen som gick i bilder.

1 Apr

image

Galet tidig morgon på balkongen.

image

Te och Doctor Who

image

Hårfärgning kl 8 på morgonen.

image

Jord i håret!

image

Jord och plastfolie i håret!

image

Dagens outfit!

image

Ännu mer Doctor Who.

image

Sen var jag och köpte ost och annat gott. Jag kan ingenting om ost men tog ändå på mig att handla grejer till Pia. XD

image

Råkade även köpa ett nytt diskställ. Med en sån bra platta under för att fånga upp vattnet. Yey!

image

Matchande pappersrullshållare!

image

Ugglan har fått en ny kompis. Ugglan.

image

Håret blev hur bra som helst!

image

Sen jobbade jag. Det var sådär kul.

Sen blev det fest men då blev det inga bilder och sen hade jag varit uppe i ett dygn och stekte pannkakor och däckade i soffan.

Yes!

Mitt intressanta liv! XD

Kommentera

