Dagens I-landsproblem.

19 Mar

Vi har fleecejackor på jobbet, jag lyssnar på radio när jag går. När jag ska ta av jackan så går det en stöt från jackan genom mina hörlurar till mina öron. Inte alls skönt.

Förresten så är jag inte en sån person som har koll på vädret. Jag kollar heller aldrig genom fönstret för att kolla vädret. Så imorse när jag kom ut för att glatt (eller ärligt talat jävligt osugett) cykla till jobbet blåste det OCH haglade och jag har nu lärt mig att jag inte behöver cykla hur tidigt som helst för att hinna så jag missade bussen och fick likt förbannat cykla till resecentrum. I motvind. I hagel.

OCH nu skiner solen, men det blåser som ett as så när jag ska hem måste jag cykla i blåsten.

Men, en positiv grej. Jag slutar 12.30 idag.

Kommentera

