Japan.

13 Mar

I söndags träffade jag Emma för första gången på över två år. Det var så himla fint att ses och sitta och ha långfika och prata i några timmar.

Min andra omgång i Japan var vi där tillsammans och bodde båda på ett guesthouse i Matsudo. Det var fina tider kan jag säga.

Såklart pratade vi om Japan när vi sågs och nu längtar jag nåt enormt dit. I slutet av sommaren ska jag dit för några veckor och jag fasar lite för att komma tillbaka till Sverige igen. När jag åkte förut stannade jag sex månader åt gången och att åka dit för kanske två veckor kommer bli svårt. Kanske jag kommer sticka tillbaka igen framåt vintern.

Men jag vill verkligen åka nu nu nu!

Vilka problem jag har.

Kommentera

