Mornar.

8 Mar

Jag gick upp lika tidigt idag som när jag ska till jobbet. Sitter på samma buss från Tannefors som jag åker när jag ska till jobbet. Men det känns så väldigt mycket lättare och roligare idag!

För idag sticker jag till Uppsala och spelar teater med TH på en fantastiskt intressant dag på universitetet.

Det ska bli så roligt. Efter själva grejen blir det middag med alla medverkande på dagen.

Jag är förväntansfull och nervös. Plus att jag är så glad att vi gjorde den här föreställningen. Den har gjort att vi åkt till England och spelat, den har gett oss fantastiska kontakter och massa annat bra.

Den här gången spelar vi med två inhoppare, Frida och Karin, och det har varit roligt att spela med nya skådespelare. Vi har varit inne och petat i regin mer än vi gjort på länge och ja, det är intressant att se vad som händer med nya personer.

image

image

Frukost på stationen i väntan på tåget!

Grattis på Internationella Kvinnodagen allihop!

Kommentera

