Finaste helgen.

20 Feb

Har spenderat helgen i Norberg med att repa inför vår föreställning i Uppsala 8 mars och prata och mysa. Och jag älskar det verkligen.
Det är så skönt och ger mig sån kraft att vara omgiven av kreativa människor.

Att gå året på teaterlinjen i Skinnskatteberg och året på entreprenör i Norberg är verkligen nåt av det bästa jag gjort i mitt liv. I Skinnskatteberg hittade jag människorna som skulle bli TH och i Norberg utvecklade vi oss till den grupp vi är idag. Jag är så jävla tacksam. Att skapa TH tillsammans med fyra fantastiska människor har gjort mig till en starkare människa och starkare konstnär.

Jag är bara fylld av en sån jävla tacksamhet.

Snart slutar jag jobbet och sen ska jag hem och njuta av solen, diska, skicka iväg post och förmodligen sätta mig på Babettes och skriva på min monolog.

Känn peppen!

Kommentera

