Nu händer det saker.

8 Feb

Har suttit och skrivit in vad som händer framöver i min kalender. Jag har inte en ledig helg på mer än en månad. Helgerna lyder som följer:

10-12 Möte med TH i Uppsala
17-19 Rep med TH i Norberg
24-26 Jobba
2-4 Rep med TH i Norberg
9-11 Jobba

Det plus att den 8:e mars spelar TH i Uppsala. Det är min enda lediga dag den veckan. Tror dock att jag kan behöva ta ledigt den 9:de. Blir nog lite krångligt att ta sig hem och så, särskilt som vi ska på middag med massa coolt folk på kvällen.

Jag är så jävla pepp! Älskar att ha saker att göra, särskilt när det gäller teatern och ja, jag känner mig allmänt jävla pepp på allt. Jag kommer säkert känna mig ganska urlakad när den här tiden gått men vad fan gör det?

Kommentera

