Te och prat.

6 Feb

Ingalill har precis gått härifrån. Vi har suttit och hinkat te, ätit kakor och pratat.

Hon har fått en riktig bebismage nu! Jag ser fram emot att bli tant Therese och krama på liten bebis.
Det är lite roligt, för några år sen hade jag blivit ganska skrämd om nån jag kände skulle ha barn, nu tycker jag mest att det ska bli roligt.

Nästa vecka blir det Tranås med Ingalill och Josse. Mys. Vi ses alldeles för lite alltså.

Jag sitter i en lägenhet som är mer städad än den varit på månader och lugnet lägger sig. Så himla skönt. Det ska plockas lite tvätt och sen ska jag laga japansk curry och baka bröd och sen ligga i soffan och läsa.

Det är såhär lediga dagar ska vara.

Kommentera

