Sömnen har blivit min vän!

18 Jan

Jag ska inte säga för mycket, men tredje dagen in på en vecka när jag jobbar sex av sju dagar brukar jag vara helt förstörd, dels för att jag vet att det kommer bli en jävligt lång vecka och dels för att mitt sovschema brukar vara helt åt helvete.
Men på nåt vis lyckades jag bryta vad såg ut att bli en vecka av att somna på soffan och inte kunna sova på natten och vara jättetrött på jobbet och komma hem och somna på soffan osv. Så jävla skönt.

Det gör så mycket att vara utvilad på jobbet.

Nu ska det städas!

Kommentera

