Julkalendern!

3 Dec

Tredje december.

Jag älskar TV. Jag älskar att bli sådär galet kär i en serie och sträcktitta på den. Jag ser nästan aldrig nånting när det faktiskt går på TV, jag är alltid väldigt sen med att börja kolla på grejer så jag har ofta flera säsonger att plöja mig igenom.

Senaste nu är ju då Doctor Who. Jag har sett alla nya säsonger, men har börjat från början. Hur bra idé detta var kan ifrågasättas med tanke på att det rör sig om 26 säsonger plus en film. XD Herreminje. Jag är nu på säsong 4 och har precis kommit till den doktor nr2. Så ja, en hel del att göra.

Annan TV som jag blivit besatt av är Buffy, Sherlock, True Blood och Heroes. Besattheten har varat kortare eller längre, men besatt har jag varit.

Jag älskar att försvinna in i historier på det här sättet.
Jag älskar att komma in i ett nytt fandom, leta communities på livejournal och leta upp fanfiction och få hela den delen. Det är det som är så roligt med att börja på nåt nytt. Förutom själva serien att titta på tillkommer allt annat fandom-relaterat på internet.

Eftersom jag pratar en massa TV ändå just nu, så lämnar vi det här.
YES!
Med två minuters marginal lyckas jag att hålla igång det här med julkalendern! XD

Kommentera

