Hyllkärlek!

6 Nov

Idag har vi äntligen varit och skaffat en borrmaskin så att vi kan hänga upp mina stringhyllor på vår betongvägg i köket. Vi har borrat som tokiga idag! Martin tog de höga hålen och jag de låga. Och smack! Nu sitter det två alldeles fantastiska hyllor på vår vägg! Jag älskar dom! Och det är så fint med alla mina burkar, de kommer mycket mer till sin rätt där plus att de inte behöver ta upp allt utrymme på köksbänken.

Ta en titt på hur fint det blev!
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

OCH jag köpte röd hårfärg idag! Ska bli rödtott igen! Himlans pepp. Det är så himla svårt att välja hårfärg nu för tiden eftersom den jag alltid använt tidigare tagits ut sortimentet.
Men det blev dessa!
Photobucket

Ska ta och färga det där håret imorrn. 😀

4 svar to “Hyllkärlek!”

  1. Elisabeth 2011/11/09 den 09:59 #

    Åh, äntligen hittat din nya blogg! Funderade på om du hade en ny eftersom den gamla försvann! ^^ Bra att du kommenterade, så jag fick lite blogg att läsa! ^^ Skall väl se till att plöja alla inlägg sen! xD Fiiint med hyllorna! Jag har suttit i några veckor och letat stringhyllor till mitt lilla hus, tror att det är just vad jag behöver för att bli lycklig. 🙂 Men måste ju vänta på storlönen innan jag kan köpa någon… *suck* Åh, och appropå hårfärg – jag hennade i helgen! ^^

    • furypi 2011/11/10 den 02:13 #

      Ja just det. Jag ändrade namn på min förra först, men du har ju inte fb så det visste ju inte du nej. haha. Jobbigt det här att all info går ut på fb.
      Stringhyllor är defenitivt vägen till lycka! 😀 😀 😀 😀
      aaah~ jag funderar också på att henna, särskitl efter den här färgningen när håret blev brunt när det skulle vara intensivrött! XD

  2. josefine 2011/11/10 den 09:04 #

    mycket snygga hyllor therese! Burkarna passar så fint! =)

    • furypi 2011/11/10 den 02:13 #

      TAAAACK! 😀 jag är mycket nöjd!

Kommentera

