Fina vänner.

9 Okt

Photobucket
Gårdagen spenderades med de här två fina människorna. Det dracks vin och pratades barn och jobb och polygami bland annat. Jag hade inte träffat Josse sen i julas så det var himla roligt. Vi ska försöka få till ganska stående träffar nu! 😀

Innan de kom igår spenderade jag och Martin timmar med att städa här hemma och lovade varandra att hålla rent nu, med straff om vi inte gör det. XD
I alla fall. Jag tycker väldigt mycket om mitt hem. Det finns lite saker jag saknar, lite mer tavlor, den där jävla stringhyllan och andra saker.

Men jag gillar är det är mycket färg och att det känns så hemma. Här följer lite bilder! 😀

Köket!
Photobucket
Jag älskar vårt matbord! Det ser så lätt ut på nåt vis, inget massivt med det trots att det är rätt stort.

Photobucket
Burkarna ni ser i hörnet ska upp på den där stringhyllan sen så vi får lite mer yta att arbeta på.

Photobucket
Hall och badrum, aldrig särskilt upphetsande. XD

Vardagsrummet!
Photobucket
Jag älskar det här rummet så mycket! Särskilt färgerna! Och teakbordet såklart!

Photobucket
Radiomöbeln älskar jag! Och där har vi också de första två tavlorna vi spikat upp själva och inte bara använt oss av spikar som redan fanns.

Photobucket
Bokhyllan, läshörnan och kontoret där bakom. Tanken är att vi ska skaffa ett mindre skrivbord så vi kan flytta bak hyllan och få en läshörna som inte är precis bredvid tvn.

Photobucket
Sovrummet med Yusuhei och Ola i sängen. XD

Photobucket
Vi behöver fler garderober. XD

Japp, det var det.

Jag ska iväg och jobba ikväll. Sex av sju dagar jobb den här veckan och jag ångrar att jag tackade ja till den här dagen, men då visste jag inte att jag skulle jobba alla andra dagar också. 😛 Men framöver kommer jag kunna planera min tid på ett helt annat sätt. Det ska bli skönt! 😀

Nu ska jag se ett avsnitt av Doctor Who. Två avsnitt kvar på säsong tre och det är massor av drama! XD

Kommentera

