Flytt.

4 Okt

Jaha. Så har jag flyttat till en ny blogg. För att min förra var så välanvänd på senaste tiden. XD

Jag vet inte, jag känner mest att jag vill blogga, men att jag inte vill vara kvar på den gamla bloggen för att, ja, jag vill ha nånting nytt.

Jag sitter idag i ett soligt men blåsigt Linköping och har ätit en fantastisk frukost. Jag älskar dagar när jag kan sova hur länge jag vill och sen ha tid för en fin och stor frukost.

Photobucket
Kantarellsmörgås och mannagrynsgröt. Kan det bli bättre?

Photobucket
Martin insåg att det var kanelbullens dag idag och sprang till bageriet och köpte bullar.

Photobucket
Nöjd är han också.

Jag längtar efter vintern nu. Advent och tända ljus och jul och mys. Och julbak.

Ja, det var väl det. Nu måste jag slå på ett avsnitt av Doctor Who så jag hinner se ett innan jag åker till jobbet. 😀

Kommentera

